מתכננים להתחתן בקרוב בגן פתוח? המדריך הבא הוא בדיוק בשבילכם. במדריך נפרט אודות כל האלמנטים החשובים אשר מרכיבים חתונה חלומית, וזאת בכדי שתוכלו לתכנן את היום המאושר בחייכם על הצד הטוב ביותר. מוכנים? בואו נתחיל.

 

חתונה בגן פתוח: המדריך לזוג הצעיר

אחד הטרנדים החמים של השנים האחרונות בענף החתונות הוא ללא ספק חתונה אשר נערכת בגן פתוח. למעשה, אולמות אירועים הבינו כי מבנה סגור כבר איננו מספק את הזוגות אשר מחפשים ייחודיות, ולכן השילוב בין אולם סגור לגן יפהפייה בו ניתן לערוך את קבלת הפנים כמו גם החופה מהווה הזדמנות נהדרת בעבורכם לתכנן אירוע ייחודי ומסוגנן במיוחד.  על מנת שתוכלו לתכנן את האירוע על הצד הטוב ביותר, חשוב לשים דגש על בחירה של גן אירועים אשר מאפשר לערוך את קבלת הפנים והחופה בגן, ובמידה ומזג האוויר נוח מומלץ לתכנן גם את הריקודים אשר יתקיימו בחוץ. בנוסף, יש לקבוע את תאריך החתונה כאשר מזג האוויר נוח ואביבי – חודשיים אפריל, מאי, יוני ספטמבר או אוקטובר. במידה ואתם עתידים לחגוג את החתונה שלכם בחוץ, בדקו כי ייעשה בשימוש בתאורה עם גרילנדה שתאיר את המקום, וזאת בכדי להבטיח כי התמונות יצאו יפה כמו גם לצורך נוחות האורחים אשר מסתובבים בחוץ ומחכים לרגע השיא – החופה שלכם. 

 

כיצד לתכנן קבלת פנים מושלמת לצורך חתונה בגן פתוח?

כאמור, אם אתם מתכננים חתונה מיוחדת בגן פתוח, חשוב מאוד להקפיד ולחשוב על כל אלמנט, וזאת בכדי לספק לכם ולאורחים חוויה ייחודית הנערכת במסגרת יפהפייה של גן אירועים. משום כך, מומלץ לשדרג את קבלת הפנים באמצעות עמידת שזירת פרחים אשר תאפשר לקהל האורחים להיות מקושטים בפרחים צבעוניים וטריים אשר עוצבו במיוחד בעבורם. בנוסף, ניתן ליצור באמצעות שוזר פרחים קיר המעוצב כולו מפרחים עם האותיות הראשונות של השם שלכם, ובכך לאפשר לאורחים להעלות צילומים ממותגים לרשתות החברתיות – היישר מהאירוע. לאור העובדה כי קבלת הפנים היא השלב המקדים לפני החופה, ניתן לחלק לאורחים בלונים לבנים אותם הם יפריחו לאוויר בעת כניסתכם לחופה, ובכך תתקבל חוויה מרגשת ויפה אשר במסגרתה לוקחים כל האורחים חלק בשלב הכניסה לחופה.

 

איך ניתן להפיק חתונה מיוחדת ובלתי נשכחת בגן?

על מנת שתוכלו להפיק חתונה מיוחדת בגן האירועים מומלץ למתג את האירוע בקונספט אשר יכניס את האורחים לאווירה, וזאת בכדי שהחתונה שלכם תהיה חתונה ייחודית ומקורית. משום כך, אל תפחדו להשתמש בדמיון ולמתג את האירוע לצורך השלמת האווירה: מיתוג אשר תואם להזמנה של החתונה, מספרי שולחן מעוצבים, פתקיות הושבה עם האותיות הראשונות של שמותיכם, שיפודי גרפיקה לצילומים בעבור מגנטים ותמונות, כפכפים לנוחיות האורחים וכן אביזרי לדים אשר יקפיצו את האווירה ברחבה ובכך יאפשרו לכם לקבל חתונה ייחודית ובלתי נשכחת. 

 

גלילה לראש העמוד