דוכני מזון

 

החוויה הקולינרית משדרגת כל אירוע, בכל עת ובכל מקום. האורחים באים לחגוג ולשמוח וגם לאכול. בשנים האחרונות שמים דגש רב על יצירת חוויה גסטרונומית משובחת, מפתיעה ומרגשת מכל הבחינות. הן בבחירת חומרי הגלם האיכותיים והן בקומפוזיציה המעניינת בין הרכיבים והגשה אסתטית ויוצאת דופן של המנות וגיבוש תפריטים המותאמים לכל חך.

אם בעבר היו רק שתי אופציות: הגשה לשולחנות או מתכונת של בופה, האחת מבוססת על תפריט ומייצרת טאץ' אישי אך מצד שני מוגבל בכמות והשנייה מציעה מעין "אכול כפי יכולתך", הרי שכיום הנטייה היא ללכת על בופה אבל מסוגנן באמצעות דוכני מזון.לא עוד שולחנות סטנדרטיים מכוסים במפות צבעוניות אלא דוכני מזון מעוצבים המייצרים אווירת קרנבל דינאמית. לכל דוכן יש קונספט משלו, האוכל לרוב מוכן לנגד עיני הסועדים או לפחות מסודרת לעיניהם. כמו כן, אפשרויות רבות של תוספות ומילויים בהתאמה אישית.

אז מהם היתרונות של דוכני מזון וכיצד הם מעצימים את ההנאה באירועים פרטיים או עסקיים?

כל שצריך זה רק לבחור
ההיצע המגוון של דוכני מזון הוא גולת הכותרת. ניתן לבחור דוכני מזון בשלל סגנונות גסטרונומיים וגם לפי קונספט. למשל, דוכנים מהמטבח האיטלקי או האסיאתי, דוכנים לאירוע צמחוני או טבעוני ודוכנים לאירוע בשרי, דוכן שכולו מוקדש לילדים או לקינוחים. כל אורח יוכל לבחור לגשת לדוכן המועדף עליו ולחזור שוב ושוב לדוכנים וליהנות, כל פעם מחדש, מהמנות האיכותיות. בין אם מאפים לוהטים שיוצאים מהטאבון או דוכן שהוא ממלכה של גבינות ודוכן שכולו רק לאורחים הצעירים עם מטעמים שילדים אוהבים.

מיתוג בהתאמה אישית
העיצוב של הדוכנים תורם מאוד לייחוד של האירוע. אפשר לבחור דוכנים בעיצובים שונים כפריים או מודרניים יותר, למתג כל דוכן לפי הקונספט של החגיגה או החברה המארגנת, למצוא דוכנים בסגנון של פעם או דוכני מזון עכשוויים יותר כולל שילוט מדוגם המתאר מה נמכר בדוכן. כלי האוכל עצמם משתלבים במראה של הדוכן עצמו בין אם אלה סירים גדולים, מחבתות ייחודיות או כלי הגשה דקורטיביים בגוונים המובילים.

אופן הכנה שיוצר חוויה
הכנת המזון בכל דוכן אף היא תורמת מאוד לריגוש ולהנאה סביב האוכל. ברוב הדוכנים יחתכו את המזון או יבשלו אותו לנגד עיני הסועדים ויבצעו את השלבים השונים ברגע שהמוזמן מגיע לדוכן. בין אם זה להכניס את הקבב לפיתה ולהוסיף ממרחים ומטבלים לפי טעמו ובין אם זה להכין את הבשר במידת העשייה המועדפת. הפרזנטציה לרוב אסתטית ומעניינת מאוד כמו למשל, מפל שוקולד, מגדל סוכריות, גבינות בסידור ייחודי. כמובן שחשוב מאוד שמי שמתפעל את הדוכן יהיה מקצועי בעבודתו ויידע להכין כל מנה וגם להמליץ למוזמנים על שילובים מומלצים.

הדרך לדוכן המושלם עוברת כאן
בחרו את סוגי הדוכנים על פי התקופה בשנה וסוד האירוע. למשל, לאירוע המתקיים במהלך החורף יתאימו דוכני מזון המבוססים על אוכל חם בעוד בחגיגת קיץ ישתלבו דוכנים עם מנות קרירות ומרעננות יותר. לאירועי קוקטייל יתאימו דוכני מזון המגישים פינגר פוד ולאירוע שרובו ילדים דוכני מזון עם מטעמים המתאימים לטווח הגילאים של המוזמנים. באירוע על טהרת הצמחונות דוכני מזון ללא בשר וללא דגים המבוססים על שילובים יצירתיים בין קטניות וירקות ופירות. פנו לחברה מקצועית ומובילה בתחום דוכני המזון שתוכל לתפור עבורכם את כל הפרטים החשובים, להמליץ על דוכנים, להציע לכם טעימות מהמטעמים השונים וכן סיור בזמן אמת על מנת שתוכלו לחוות את הקסם של כל דוכן ודוכן.

גלילה לראש העמוד