הזמנות לבר מצווה

הזמנות בר מצווה

גיל העשרה רווי בשינויים, הילד הופך לנער, הקול מתבגר, תחומי העניין משתנים, שאלות ביטחון, זהות עצמית, השתלבות חברתית ועמידה במטלות הלימודיות מעסיקות את אלו ברמה היום יומית. ובכל זאת, אירוע הבר מצווה הוא סוג של הפוגה מרעננת בכל הבלבול של גיל העשרה. זה הזמן לתת לבנכם לבחור את ההזמנה הראשונה שלו, הזמנת הבר מצווה. אספנו עבורכם מספר רעיונות עבור הזמנות בר מצווה, שיצליחו להפתיע גם את חתן השמחה ועוד כמה טיפים חשובים לניסוח ההזמנות וחלוקתן.

הזמנות בר מצווה לחובבי הספורט

 

הזמנות בר מצווה בניגוד להזמנות חתונה מיועדות לחתן שמחה אחד, זה המקום לשתף באהבות, בתחביבים ובעיקר לאפשר למוזמנים להכיר אף יותר את בעל השמחה. חתן בר המצווה מעריץ קבוצת כדורסל או כדורגל מסוימת, עוסק בענף ספורט מעניין, שלבו זאת בצורה של כיתוב, איור ואפילו תמונה על גבי הזמנות בר מצווה, ותוכלו לקבל הזמנה מקורית, שמאפשרת להכיר את חתם השמחה אף יותר.

הזמנות בר מצווה ברוח דתית

כאשר מדברים על אירוע בר המצווה, רובנו, נחשוב על האירוע החברתי באולם, לאחר שכבר נערכה העלייה לתורה (שבדרך כלל נעשית במתכונת מצומצמת בחיק המשפחה והחברים הקרובים) ולאחר שמתח והלחץ הרב כבר נותרו מאחור. ועדיין, גם בבר מצווה, חתן הערב יישא דברי ברכה ותודה, ויקבל את מרכז הבמה. לאלו המעוניינים לשמור על צביון דתי, מומלץ לשלב בחלק הוויזואלי של הזמנות בר מצווה אלמנטים של תלית, תפילין, אותיות קידוש לבנה ועוד.

הזמנות בר מצווה- המסיבה

ישנם אירועים בר מצווה, שהם סיבה למסיבה, אירועים משמחים מלאים בריקודים, פעילויות ואטרקציות כפיות, שמשמחות את הצעירים ואת המבוגרים. הזמנות בר מצווה לאירועים אלו יגיעו, בדרך כלל, בגוונים כהים, אולי עם אלמנטים של רחבת ריקודי ויבשרו על ערב יוקרתי ושמח במיוחד.

מה לרשום בנוסח הזמנות בר מצווה?

קיימות 2 תבניות עבור הזמנות בר מצווה. התבנית הקלאסית, הכוללת ציטוט מהתנ"ך, או משיר או ציטוט של אדם מעורר השראה, שם חתן השמחה, שמות הוריו ופרטים על המיקום וזמן האירוע.
התבנית השנייה, התפתחה ממש בשנים האחרונות, ומציעה נוסח קליל יותר. לדוגמא: "דין חוגג בר מצווה, או שימי בן 13" פירוט של מועד ומקום האירוע, וברכת "נשמח לראותכם".
אנו ממליצים לתת לבנכם, חתן השמחה, לבחור את הנוסח, שאליו הוא מתחבר יותר.

מתי לשלוח הזמנות בר מצווה?

בר מצווה, היא אירוע לכל דבר, הדורש היערכות מקדימה, ולכן גם אם מדובר באירוע "פחות מחייב" עדיים נדרש להעמיד את ההזמנות מוכנות לפחות כחודש מהמועד בו האירוע אמור להתקיים. חלוקת הזמנות בר מצווה מומלצת עד שלושה שבועות ממועד האירוע למעט חריגים, ואם אפשר באופן אישי, כך ייטב.

לפרטים נוספים על הזמנות לבר מצווה צרו עמנו קשר דרך האתר.

יצירת קשר מהירה

גלילה לראש העמוד