הזמנות בת מצווה- כי זה הזמן שלך להתבטא!

כולנו אוהבות לצייר, לאייר, לתכנן ולעצב, וכיום עם כל תוכנות הגרפיקה והאפליקציות, רוב הסיכויים, שעיצבנו כבר לעצמנו הזמנות בת מצווה. הכנת הזמנות בת מצווה מרגשת לא פחות מתכנון האירוע, בחירת השמלה, המאפרת, המסרקת והאולם, זוהי פעילות מהנה במיוחד, שנותנת לכלת השמחה את הבמה לביטוי אישי לראשונה. אילו עיצובים מומלצים להזמנות בת מצווה?

הזמנות בת מצווה עם תמונה.

הזמנת בת מצווה עם תמונה היא הזמנה קלאסית, אשר מאפשרת לשתף תמונה אהובה במיוחד, בין אם צולמה בבוק בת מצווה, או בין אם מדובר בתמונה מאלבום המשפחה. ישנן כלות בת מצווה, שבוחרות בתמונות בגילאים שונים מהילדות, ישנן בנות, שמסתפקות בתמונה אחת, בדרך כלל, תמונת פנים, "קלוז אפ" או תמונת "מדיום שוט" (עד הכתפיים) וישנן בנות, שבוחרות בתמונה מלאה של עצמן. טיפ שלנו: בחרי בתמונה עבור הזמנות בת מצווה, שאת אוהבת, וגורמת לך להרגיש טוב עם עצמך, אחרי הכל, את הזמנת בת המצווה שלך, תשמרי לתמיד. למי הן מתאימות: לכלות בת מצווה פוטוגניות במיוחד.

הזמנות בת מצווה בסגנון אלגנטי

הזמנות אלגנטיות מעידות על סוג של בשלות ובגרות, אלו הזמנות, שמשלבות פרחים קלאסיים ותמונת כלת המצווה, שלבושה בחגיגיות, הן שומרות על פלטת צבעים שקטה על גווני הוורוד והלבן, ומשדרות בעיקר שקט וטעם טוב.   למי הן מתאימות: לכלות בת מצווה, שכבר גיבשו את הסגנון שלהן.

הזמנות בת מצווה בסגנון אורבני

החיים האורבניים הם חלק בלתי נפרד מהחיים של רובנו, הם משדרים שיק, נעורים ובעיקר טרנדיות ומודרניות. ולכן אין זה פלא, שניתן לעצב הזמנות בת מצווה בסגנון אורבני, בין אם מדובר על גרפיטי או הפקת סטריט סטייל, בכיתוב מדליק עם פונטים חדישים, שמצליח לחבר בין ילדות לנעורים. למי הן מתאימות? לצעירות ברוחן ובנפשן!

הזמנות בת מצווה בסגנון אומנותי

הזמנות אלו מיוחדות מאוד, וקוראות ליצירה, זו יכולה להיות תמונת מנדלה, שאליה יצורפו עפרונות צביעה או צבעי פסטל, זו אפילו יכולה להיות תמונה של כלת השמחה, כמו תמונה מאוירת בסגנון קריקטורה עם עבודת ART מדליקה. הזמנות אלו נעימות מאוד לעין מבחינה אסתטית ויוצרות אינטגרציה בין המוזמנים לכלת השמחה. למי הן מתאימות? לכלות בת מצווה, שחיות, נושמות ועוסקות באומנות כתחביב או כמחיה.

הזמנות בת מצווה בהתאמה אישית

כידוע, כיום כל נערה, יכולה ליצור לעצמה תבנית הזמנה לבת מצווה בהתאמה אישית באמצעות תוכנות גראפיות. אם אכן אותה נערה ניחנה בחוש גרפי, ויכולת התאמה בין צורות וצבעים, היא תוכל לעצב לעצמה את ההזמנה ואף להתהדר ולהתגאות בה, ומי יודע? אולי בהמשך לפצוח בקריירה של עיצוב הזמנות לאירועים. למי סגנון זה מתאים? הזמנות בהתאמה אישית מתאימות לחובבות ומומחיות עיצוב וגרפיקה.  

לפרטים נוספים על הזמנות בת מצווה צרו עמנו קשר דרך האתר.

יצירת קשר מהירה

גלילה לראש העמוד