הרכב לקבלת פנים

קבלת פנים כשמה כן היא, היא הפנים של האירוע.

קבלת הפנים היא רגע המפגש בין המוזמנים לבעלי האירוע. פעמים רבות הרגע הזה הוא רגע מפגש מרגש. מגיעים אורחים שלא פגשנו זמן רב, זה זמן של חיבוקים ושיחות.

בזמן הזה מוגשות בדרך כלל מנות פתיחה קטנות לאורחים, כדי לפתוח את התיאבון ולהתחיל את האירוע.

החלק הזה של קבלת הפנים הוא חלק דיי ארוך באירוע. בדרך כלל הוא אורך כשעה וחצי עד שעתיים, אז אחרי שנפגשתם התחבקתם קצת שוחחתם נותר הרבה זמן ריק.

קבלת פנים היא החלק הפותח של האירוע, קבלת פנים שיוצרת אווירה טובה, פתיחה נעימה ותחושה של צפייה תגרום לאירוע להיות יותר מלהיב נעים וזורם.

הרכב לקבלת פנים יעשה את ההבדל באירוע.

הרכב לקבלת פנים מתאים את המוסיקה בדיוק לאווירה של פתיחת האירוע, הוא יוצר אווירה ומוסיף תוכן לחלק שלעיתים מזניחים באירוע, החלק של קבלת הפנים.

ההרכב ינגן מוזיקה קלה, נעימה שנותנת אווירה והאורחים יוכלו לבחור אם לשוחח זה עם זה תוך כדי, אם לשבת ולהקשיב להרכב, או אולי לנוע מעט לצלילי המוסיקה שההרכב ינגן.

למוסיקה יש את היכולת ליצר- זרימה, תחושת אחדות, לגרום לאנשים לנוע\לשיר, ליצור חוויה טובה, נעימה ואחידה שתוביל את האירוע למקום שאתם רוצים.

הרכב קבלת פנים בדרך כלל ילווה את קבלת הפנים כשעה וחצי מהרגע שיכנס האורח הראשון ועד שתתחילו להתכנס לתוך האירוע והמנות העיקריות.

בהרכבים לקבלת פנים יש מגוון רחב של סגנונות מוסיקליים שתוכלו לבחור לפי טעמכם האישי והעדפתכם המוסיקלית יש הרכבים אתניים, ישראליים, ג'אז, מוזיקה קלה,שנות ה 60, 70, 80, לכל סוג וסגנון מוזיקלי יש לפחות הרכב אחד לקבלת פנים שאתם יכולים לבחור ולהזמין.

אז איך נדע איזה הרכב לקבלת פנים יתאים לאירוע שלנו?

יש מספר גורמים שכדאי לקחת בחשבון

  • טעם מוזיקלי, מה אנחנו אוהבים לשמוע, מאיזה סגנון מוזיקלי האורחים שלנו יוכלו להנות
  • מה המטרה של המוזיקה באירוע? לרגש? לחבר? להרקיד?
  • תקציב- מה הסכום שאותו אנחנו יכולים להשקיע עבור הרכב לקבלת פנים(ממליצה לפני שמחליטים על תקציב  לעשות קצת חקר שוק ולהבין מה הם מחירים ריאליים להרכב לקבלת פנים)
  • מה גודל המקום ואיפה תתרחש קבלת הפנים ( זה משמעותי כדי שנדע כמה נגנים יכולים להגיע, האם רק זמרת, שני נגנים? שלושה?…)
  • המלצות אם יש לכם חברים שהמליצו? אם לא יש אתרים של הרכבים מוזיקליים, תקשיבו קודם כל לוידאו(עדיף וידאו לייב ולא משהו מוקלט ומעובד) ואז בקשו לראות המלצות מאירועים קודמים.
  • שיחה טלפונית ותיאום ציפיות ספרו למנהל ההרכב למה אתם מצפים? איך אתם מדמיינים את קבלת הפנים ואת האירוע בכלל, תרגישו אם יש חיבור טוב בניכם והשיחה זורמת, תשמעו מה נותן ההרכב, שיר לבחירה? הקדשה מסויימת? 

אחרי שתבינו את כל אלה נותר לכם רק למצוא הרכב לקבלת פנים שיתאים במיוחד לאירוע שלכם

בהצלחה

גלילה לראש העמוד