משחקי המחשב והטלוויזיה בהם הילדים משחקים כל היום שנויים במחלוקת עבור הורים רבים, יש כאלו שיגידו כי רוב המשחקים הפופולריים והאהובים ביותר שיש כיום מתבססים על אלימות, ולכן למעשה לא מדובר במשחקים טובים לילדים אך מצד שני אלו משחקים שמעבירים להם את הזמן ולא גורמים להם להשתעמם. נוסף על כך, יש גם את העניין של ההיכרות עם הטכנולוגיה המתקדמת שיש כיום, כך שילדים רבים מפתחים עניין במכשירים וטכנולוגיה חדשנית שיש והם מתנסים בה כבר בגיל מוקדם. אך למרות זאת, נשארת הבעיה של חשיפה אל משחקים ותכנים רווי אלימות, שאינם תורמים לילדים דבר ובמיוחד לא כשהם נמצאים במשך כל היום מול מסכי מחשב, טלוויזיה , סמארטפונים ועוד.

אחד מהאלטרנטיבות הטובות ביותר עבור הילדים, הוא לקחת אותם אל חוויה מאתגרת ומהנה במיוחד של חדר בריחה לילדים.

חדר בריחה לילדים – משחק אתגרי וחינוכי

חדרי הבריחה הם טרנד שהגיעו אלינו לפני כמה שנין, ומאז נשארו והתפתחו יותר ויותר מכיוון שכל כך הרבה ילדים, צעירים ומבוגרים התאהבו במשחק המהנה והממכר הזה. מדובר על משחק המדמה חדר מילוט ממנו השחקנים צריכים לברוח בפרק זמן קצוב, תוך פתירה ומענה על מגוון חידות או משימות מאתגרות וכיפיות במיוחד.

נוסף על האקשן והאתגר של המשחק להצליח ולצאת ממנו בזמן, מדובר על משחק שהוא חינוכי מאוד עבור ילדים בכל קבוצת גיל. מכיוון שהמשחק משלב פתירת חידות ומשימות, כל השחקנים בחדר יכולים להגיע אל הפתרון תוך עבודת צוות ושיתוף פעולה לכל אורך המשחק, ולכן זוהי דרך נהדרת עבור הילדים ליהנות ממשחק אתגרי ומהנה וגם ללמוד כיצד לעבוד בקבוצה עם החברים ולהיות כמה שיותר יצירתיים.

כך תבחרו חדרי בריחה לילדים

כאמור, חדרי הבריחה מיועדים לכולם ולכל גיל. גם ילדים בגילאי 6 ומעלה יוכלו ליהנות מהאתגר והכיף שיש למשחק להציע להם. כדי שגם הילדים הקטנים יוכלו ליהנות מחדר הבריחה, חשוב לבחור את קונספט החדר על פי גיל הילדים המשתתפים.

כיום ניתן למצוא היצע ענק של חדרי בריחה על פי סיפורים, משימות וקונספטים משתנים. לכל חדר שכזה ישנה דרגת קושי שמשתנה בהתאם לסוג המשימות והחידות שיש בחדר, ולכן יש לבחור את החדר המתאים לילדים על פי דרגת הקושי ואופי המשימות שמחכות בחדר הבריחה. חלק מההנאה של הילדים בחדר הבריחה היא האפשרות להצליח לענות על החידות, וכך להתקרב לפתרון המשימות ולהצליח במשחק.

חוגגים ימי הולדת ומסיבות בחדר בריחה

הילד חוגג אוטוטו יום הולדת?  הפתיעו אותו עם מסיבת יום הולדת בלתי נשכחת בחדר בריחה אתגרי ומיוחד. כך תוכלו לשלב אטרקציה מדליקה ושווה במיוחד ליום הולדת, וגם מקום מיוחד וכיפי בו כל החברים יוכלו לחגוג ביחד עם ילד יום ההולדת. מומלץ לבחור חדרי בריחה המציעים חדר בריחה לילדים, יחד עם חדר סגור ופרטי בו ניתן לערוך את המסיבה לאחר סיום המשחק.

גלילה לראש העמוד