החתונה היא שיא הריגוש של זוגות רבים החולמים על הרגע בו הם יצעדו לעבר החופה ויצאו ממנה כזוג נשוי. מסיבה גדולה, חגיגה קולינרית משובחת, אטרקציות מפתיעות ואווירה אנרגטית. כל זוג רוצה שהחתונה שלו תיזכר לדורות.
בשנים האחרונות הפך הקונספט של חתונה אורבנית לפורמט מנצח בקרב מי שרוצים להינשא באווירה פסטורלית בלב העיר הגדולה מבלי להתפשר על איכות תוך הקפדה על הפרטים הקטנים ביותר. מהי חתונה אורבנית וכיצד תתכננו אירוע אורבני ובלתי נשכח?

חוויה כפרית בתוך העיר


נתחיל בדקויות ובהבדלים: גן אירועים אורבני שונה מאולם סגור רגיל מהסיבה הפשוטה שהמטרה שלו לייצר אווירה ירוקה גם כשהכל מסביב תעשייתי. הוא מציע מעין בריחה מחיי היום יום וזירה מטופחת להפליא ברמה הוויזואלית: בין אם אלה עצי פרי או בריכה אקולוגית, צמחייה עשירה המטפסת לכל הכיוונים ויוצרת חיץ מיוחד בין החוץ לפנים, ביתנים שמעוצבים כמו בקתת עץ.
מרחב של שקט, כך שברגע שעוברים את השער נכנסים ליקום מקביל השונה לחלוטין מהמוכר ועם זאת, ממוקם בערים גדולות בקרבת ערוצי תחבורה מרכזיים כך שניתן ליהנות מגישה מהירה ונוחה למוזמנים המגיעים מכל הכיוונים.
בנוסף לעובדה שהיא משלבת בין העיר לכפר בשילוב מיוחד במינו, חתונה אורבנית היא גם אירוע בו ניכרת ההקפדה על הפרטים הקטנים ביותר ואפילו אווירה אינטימית גם כאשר מדובר באירוע רב משתתפים. למשל, ניקיון, יחס אישי, עיצוב בהתאמה אישית. אפשר להרגיש שהכל עובד על פי הספר במקום שמתאים את עצמו לזוג המאושר ולחזון שלו וכן מקפיד על איכות גבוהה במיוחד. המאפיינים של חתונה זו הם הקלילות והאווריריות. מצד אחד, הכל קסום ומתוזמן ומצד שני, הלבוש בלתי מחייב ואפילו ג'ינסים יתקבלו בברכה, האווירה משוחררת בין אם ליד הבר או המוסיקה והזרימה מאפשרת לכולם ליהנות ולהירגע. 

טכנולוגיה מתקדמת – קולינריה משובחת

בבואכם לבחור אולם אורבני חשוב שתתייחסו ללוקיישן ותבחרו אולם אירועים במרכז הארץ, נגיש מבחינת ערוצי תחבורה והאם יש חניון מרווח צמוד וכמובן אמצעי תחבורה נוחים למי שמגיעים בתחבורה ציבורית בין אם אלה קווי אוטובוס ואפילו תחנת רכבת סמוכה. כמו כן, שימו לב לעיצוב של המקום והאם הוא מציע מרחב חיצוני רחב ידיים ומטופח וגם מרחב סגור ומקורה לפי תנאי מזג האוויר או במידה ותרצו לשלב חגיגה בחוץ וחגיגה בפנים באירוע אחד. לדוגמא, חופה באוויר הפתוח וסעודה ומסיבת ריקודים תחת קורת גג.
שימו לב להשקעה בפרטים וכן לצמחייה, בר מעוצב בסגנון כפרי, גשר המרחף מעל המים כל הדרך לחופה וסידורי ישיבה בהתאמה אישית במידת הצורך כמו גם לתשתית הטכנולוגית – האם יש מערכת סאונד ותאורה מתקדמות המציעות אפקטים מעניינים ומקום גם למצגת או להקרנת סרטון. אין ספק שבחתונה אורבנית החוויה הקולינרית חשובה להפליא. כדאי לבדוק מי עומד מאחורי המטעמים ומה כולל התפריט והאם קיימות דרכים מיוחדות לבצע הגשה או בופה מסוגנן, לרבות הקפדה על פרזנטציה יחד עם הטעם ומאכלים בלתי שגרתיים. היום מאוד נהוג להביא מכל עולמות התוכן הגסטרונומיים בין אם ליצור אזור לאוכל איטלקי ואזור ייעודי אסיאתי וטאפאס בר בפתיחים ולאחר מכן, להמשיך לארוחת שף באווירה טובה שיש אושיה מקצועית שניהלה את החגיגה הטעימה. מומלץ לבחור אולם אורבני שיכול להעניק מענה מדויק לצרכים ולסוג החתונה למשל, חתונת קיץ או חורף, חתונה הפוכה או חתונה שכוללת ארוחת צהריים ביום שישי וכמובן רחבת ריקודים והתאמה של השולחנות וסידור הישיבה לפי כמות האורחים. התקשורת בין הזוג לצוות חשובה למען הצלחת האירוע והפקתה של חתונה שלא תישכח. 

גלילה לראש העמוד