כמו בתחומים אחרים, גם בתחום צילום האירועים ישנם חידושים טכנולוגיים בשנים האחרונות. וכשנדמה שהעולם רק הולך והופך ליותר טכנולוגי ודיגיטלי, תחום צילום האירועים בימינו נראה אחרת, מרגיש יותר טוב והרבה יותר מרגש. בואו נבין כיצד הטכנולוגיה קשורה בכלל ליכולת שלנו להתרגש. הנה כל מה שרצים לדעת על צילום אירועים, טכנולוגיה של 2021 וכל מה שבין לבין.

צריכים צלם אירועים? כנראה, ותקנו אותנו אם אנחנו טועים, אתם לא מחפשים אחר צלם פולארויד, נכון? נכון. הימים האלו נגמרו, השנים האלו עברו, בימינו אנשי מקצוע משתמשים באמצעים טכנולוגיים כדי לצלם תמונות לאירועים. בניגוד לשנים עברו, כיום אפשר לשלב את הטכנולוגיה בתחום צילום האירועים, כמו למשל מה שעושים עם רחפנים. מכירים את הרחפנים שחדרו לחיינו בשנים האחרונות? ובכן, אפשר לעשות בהם שימוש נרחב באירועים ולמטרת צילום תמונות.

צילום אירועים עם רחפן

מכירים את הרחפנים? רחפן הוא טכנולוגיה של השנים האחרונות, ובימינו אפשר לרכוש ולשכור רחפנים מכל הסוגים כמעט. אתם יכולים לצייד את הרחפן עם מצלמות מאוד איכותיות שמפיקות צילומים מגבוה-גבוה. התמונות האלו מיוחדות, הן נותנות איזשהו TWIST ממש מגניב בצילום של האירוע.

רחפנים הם כלים שחשוב לדעת כיצד להטיס אותם, ככה שאנחנו ממליצים להסתייע בחברת הפקות בשביל העניין הזה. אל תשכחו שאתם צריכים גם לצייד את הרחפן במצלמה יקרה ואיכותית, ככה שאם חלילה הרחפן מתרסק, הנזק בכיס יהיה לא מבוטל. אם אתם מסתייעים בחברת הפקות אירועים, אתם בטוח יכולים למצוא אצלה איש מקצוע שמטיס ומצלם אירועים מרחפנים. מאחר שהכלים האלו הם לא פשוטים להטסה, יהיה חשוב לקבל סיוע של איש מקצוע בתחום, או לפחות סיוע ממישהו שמכיר את הכלים האלו.

הדפסת תמונות על חפצים ואלמנטים דקורטיביים

זוכרים את הטרנד שכולנו התלהבנו ממנו לפני כמה שנים, אותו טרנד של הדפסת תמונות אירועים על מגנטים? ובכן, קבלו את הדור הבא של הדפסת מגנטים לאירועים. הדור הבא של הדפסת מזכרות כולל הדפסה על ספלים של קפה וספלים של תה, בולי עץ בעיצובים שונים, בלונים ועוד.

למעשה, בזכות הטכנולוגיה המתקדמת שיש בימינו, אפשר להדפיס מה שתרצו ועל מה שתרצו, בין אם מדובר בתמונה קטנה או גדולה, או במוצר כזה ואחר. עוד יתרון של הטכנולוגיה הוא, שאפשרי להדפיס את התמונות ברגע ובמקום האירוע עצמו. אין צורך להמתין זמן רב עד קבלת התמונות, ככה שהאורחים יכולים לצאת מהאירוע עם מזכרת בכיסם. כיף גדול לכולם, גם לכם וגם לאורחים שלכם.

זוכרים מצלמת פולארויד? הכירו אותה בגרסתה הנוכחית!

אם אתם חובבים של צילום קלאסי ושיטות צילום של פעם, אתם בטוח אוהבים את מצלמת הפולארויד. אתם כנראה שומרים לה מקום מיוחד בלב. אם ככה, בימינו אפשרי לצייד את כלל המוזמנים והאורחים במצלמות מהסוגים האלו. בשנים עברו, מצלמות הפולארויד היו מגיעות בגודל אחיד.

כיום מייצרים מצלמות פולארויד קטנות שאפשר לחלק לאורחים, ובסוף האירוע כל האורחים מרכזים את התמנות במקום אחד. אחלה מזכרת. בסופו של דבר, זה הכול עניין של מזכרות מתוקות, ואין ספק שיש כיום טכנולוגיה מעולה שמאפשרת זאת.

המאמר נכתב באדיבות אתר יער בראשית.
https://yaar-bereshit.co.il/

 

גלילה לראש העמוד