מאורעות חגיגיים, מאפשרים לנו 'סיבה למסיבה'. מעין הסחת דעת מבורכת מחיי היום והתכנסות כיפית עם החברים ובני המשפחה. בישראל, ישנן לא מעט סיבות לחגוג, החל מהרמת כוסית עבור חג או תחילתה של השנה החדשה, או ציון חג יהודי משמח. 

עוד ישנן שמחות משפחתיות, כמו חתונות בר או בת מצווה, ימי נישואין ומסיבות אירוסין. בעוד שגם מסיבות המאורגנות דרך מקום העבודה, מסיבות קהילתיות ושאר חגיגות – הופכות כל יום, למושלם!

אם אתם מתכננים מסיבה או כל חגיגה אחרת, כדאי שתדעו כיצד אפשר לתכנן את המסיבה בצורה נכונה. אז מה על מה צריך לשים את הדגש? הנה 4 דגשים חשובים: 

חשיבה על קונספט נכון ומתאים

בהפקת מסיבות וחגיגות, יש לשים את הדגש על בחירת קונספט מקורי שיתאים לקהל המוזמנים. בכך, אפשר לצאת אל נושא כללי אשר באמצעותו ניתן להוציא לפועל, את הרעיון שילווה את האירוע. החל מבחירת עיצוב, צלמים, אוכל, הזמנות ושאר אלמנטים חשובים. 

בחרו את הרעיון המרכזי שילווה את המסיבה (כמו חתונה קיצית בלבוש לבן, אירוע חברה בסימן גיבורי על, מסיבת ריקודים בהשראת שנות ה 60 ועוד). עם קונספט נכון, תוכלו לזרום עם ההכנות, לבחור אלמנטים נכונים, ציוד וספקים, והכל: בהתאם לקונספט שבחרתם. וודאו כי הרעיון מתאים לתקציב הנתון לכם להקמה ולביצוע. 

בחירת ספקים ומפיקי אירועים

חפשו ספקים איכותיים לתיעוד הרגעים היפים, לאספקת קייטרינג ואטרקציות לאירועים. חשוב לבחור צלם מגנטים טוב, אשר יספק תמונות למוזמנים, כבר בשעות המסיבה. אם אתם רוצים להוריד מעצמכם את המעמסה של הארגון והתכנון, תוכלו לבחור חברת הפקת אירועים אשר מתכננת את כל המסיבה, מתחילתה עד סופה. 

השכרת ציוד מתאים

בין אם אתם מתכננים חגיגה בטבע או במקום סגור, חשוב שתציידו בציוד הדרוש לתכנון מסיבה. עבור אירועים בטבע, דרוש ציוד כמו גנרטורים להעברת חשמל, מצנני אוויר לקיץ, או פטריות חימום לחורף. עוד יש לבצע השכרת ציוד הגברה לאירועים, השכרת צליות, עמדות צילום, הקמת במה ועוד. אם בחרתם באולם אירועים או חלל סגור אחר, תצטרכו פחות ציוד להעברת חשמל, להצללה ושאר דרישות. בעוד שיש להשקיע בעיצוב המקום. 

בחירת יום ושעה מתאימים לחגיגה

כעת יש לבחור את התאריך בו תרצו לקיים את החגיגה. אם אתם מארגנים חתונה, אפשר לבחור בחתונה המתקיימת בבוקר של יום שישי – חתונה כזאת יכולה להתקיים בטבע, בכל שעה ובכל יום, בו אין למחרת עבודה או התחייבויות אחרות. אירועי חברה מומלץ לתכנן ביום חמישי, יום אידאלי למסיבה משום שביום שישי מרבית האנשים אינם עובדים. אירועים קהילתיים, יש לקיים בשעות שאינן מפריעות לסביבה. בזמן שימי הולדת, בר או בת מצווה וכדומה: כדאי לחגוג בתאריך הקרוב לתאריך לידתם של חתן בר המצווה, או של כלת בת המצווה.  

לסיכום, תכנון מסיבות וחגיגות יכול להיעשות על הצד הטוב ביותר, בתנאי שהוא נעשה עם חשיבה נכונה, תקציב מתאים, והבנה: כי לא הכול יכול להיות מושלם. עם זאת, במידה ותשקיעו באיכות הספקים, בציוד ובבחירת קונספט נכון – תצליחו להפוך כל חגיגה להצלחה מסחררת! 

גלילה לראש העמוד