קל יהיה עבורכם לחשוב כי מצלמות נסתרות נמצאות בשימוש של חוקרים פרטיים ושוטרים בלבד. אך לא כך הדבר. מצלמות נסתרות משמשות בפועל עבור מגוון רחב של תיעודיים שונים ומפתיעים. אנשים רבים מרחבי העולם פורסים רשת מצלמות נסתרות במקום עבודתם ובביתם.

קל מאוד למצוא את הסיבה לשימוש במצלמה נסתרת. אם אין לכם סיבה, בואו ומצאו אחת ותראו כמה הדבר פשוט

עבור הרצאות ומפגשים

יש פעמים בהן מצלמות נסתרות יהיו הפתרון הטוב ביותר עבור תיעוד של פגישה או הרצאה חשובה. אמנם מכשיר הקלטה יכול לתרום לכם רבות, אך צילום ויזואלי של המתרחש יכול לעזור לכם יתר על המידה. כך למשל, אם לא הבנתם משהו שנאמר בזמן הפגישה, תוכלו להשלים זאת בעזרת הוידאו ולראות את השפתיים של מי שדיבר ולהשלים בעקבות זאת את המשפט שהיה לך חסר.

עבור צפייה בטבע

אם אתם חלק מאותם אנשים שאוהבים נורא את הטבע ומוכנים לחכות שעות עבור צפייה בחיה נדירה, כנראה שמצלמה נסתרת היא רעיון מעולה עבורכם. צילום טבע יכול לעתים לקחת שעות, אם לא ימים, אם לא שבועות, חודשים ושנים. חיות נדירות לעתים ידעו איך להסתתר ואיך להתחמק מן המחייה הרגילה של בני האדם ולתפוס מבט חטוף בהם יכול לעתים להיות מאוד מתסכל. בעיקר אם אין לכם תיעוד. מצלמות נסתרות היא התשובה.

עבור מקרי מעקב

קרה לכם שמישהו הסתובב ליד הבית שלכם וגרם לכם להרגיש לא בנוח? אתם לא הראשונים. אם אתם לא יודעים מי הוא זה שמפזר לכם את פחי האשפה ועושה לכם בלאגן על שביל הגישה, מצלמות נסתרות יוכלו לגלות לכם האם מדובר באדם ונדליסט או האם מדובר בחתול או שועל שחיפשו את ארוחת הערב שלהם בפחים שלכם. לפני שאתם עושים צעדים דרסטיים, התקינו מצלמה נסתרת וחכו. לאחר שיש לכם ראייה מוכחת ביד, תדעו מה לעשות.

עבור תפקידים סמויים

אנחנו כמעט בטוחים שאתם מכירים את משרת הלקוח הסמוי. הלקוח, למעשה, עובד עבור החברה בה הוא הולך לבחון את העובדים. אם בעבר כל מה שהסתפקו בו זה את עדות הלקוח, הרי שכיום קל מאוד להתקין מצלמה נסתרת על הלקוח הסמוי ולתת לו להראות את התנהלות העובדים ממש כפי שהייתה. יתרה מכך, מבקרי מסעדות רבים החלו להקליט במצלמות נסתרות את ביקוריהם במסעדות רבות ואחר כך הוכיחו את בעליה על שחל בהן.

מצלמות נסתרות יכולות לקחת תפקיד כמעט בכל מקום אשר תלכו אליו. אם תרימו מדי פעם את ראשכם תוכלו לגלות בוודאות מספר מצלמות נסתרות הנמצאות בנקודות אסטרטגיות ומשקיפות על הנעשה. אם אינכם מרגישים בטוחים מספיק, מצלמה נסתרת יכולה להיות פתרון מצוין שמגיע ישירות אל הטלפון הנייד שלכם ומתעד כל תנועה ותנועה.

גלילה לראש העמוד