החתונה ממש מעבר לפינה? בר או בת המצווה? ברית או בריתה? ואולי פשוט יום הולדת חגיגי ומרגש? לא משנה באיזו סיבה למסיבה מדובר, מה שבטוח הוא שבלונים תמיד יהיו חלק מן האטרקציה שתלווה את האירוע.

אך בניגוד למה שמרביתנו מכירים, בלונים הם לא רק פריט צבעוני ומרענן לעין שניתן לתלות על הקירות או לפזר על רצפת החדר. באם פונים לחברה מקצועית המיומנת ביצירת פרויקטים מרהיבים מבלונים, הרי שהתוצאות יותירו אתכם המומים.

מהו אמן בלונים?

כמו שציירים משתמשים בצבעים כדי לייצר יצירות אמנות מרהיבות, וכמו שפסל עושה שימוש בחימר לצורך יצירת מיצגים אמנותיים מרהיבים, כך הבלונים הם חומר ביד היוצר של אמן הבלונים.

אמני בלונים יודעים כיצד לקחת מגוון של בלונים שונים ולייצר מהם יצירות אמנות מרהיבות ומדליקות במיוחד. חיות מבלונים, תחפושות מבלונים, מיצגים של כיתוב או ציורים ענקיים, קשתות וסטנדים, לא תאמינו עד כמה המגוון הוא עצום ורב, וכיצד הדמיון יכול להפליג למחוזות חדשים ובלתי צפויים.

בימי הולדת

כיום בלוני ימי הולדת אינם חייבים להסתכם באלו שאתם קונים במכולת. חנויות המספקות שירותי עיצוב בלונים, יכולות להפתיע את האנשים היקרים לכם מכול עם עיצובי מרהיבים של בלונים המסודרים על פי צבעים, כיתובים והקדשות על גבי הקירות.

הבלונים המצויים בידיהם של אמני בלונים, עשויים מחומרים איכותיים ומציגים צורות שונות שלרוב קשה למצוא בחנויות הרגילות. תוכלו רק לשער את הבעת הפנים המופתעת של בעלי או בעלות השמחה, בעת שייכנסו לחדרם ויגלו את המיצג הנפלא.

ואפילו לאירועים עסקיים!

מי אמר שבלונים שמורים רק לחגיגות של פרטיים? ומה לגבי עסקים? תחום הבלונים בהחלט ערך כניסה מכובדת לעולם העסקים וכיום חברות רבות מזמינות בלונים ממותגים עם לוגו החברה לצורך כנסים, פגישות עסקיות ומפגשים לגיוס משקיעים וכספים.

גם בימי מכירה של עסקים דוגמת סוכנויות רכב או מרכזים מסחריים אחרים, הרי שניתן למצוא קשתות מרהיבות של בלונים, סטנדים ושלל פרסומים המתנוססים על גבי בלונים צבעוניים.

שימוש בבלונים לצרכי אירועים עסקיים או רשמיים, מסייע לשבור מעט את הקרח ולהשרות על הנוכחים אווירה קלילה ומזמינה יותר.

ואפילו בפורים!

פורים בדיוק חלף לו, והנה דוגמה פיקנטית שרק תראה לכם עד כמה עולם הבלונים הוא ענף שבו הגבול לדמיון אף פעם לא נעצר. כיום ישנן חנויות של אמני בלונים המציעות תחפושות העשויות כולן מבלונים.

אפשר רק לדמיין את ההפתעה והשמחה הרבה של ילדיכם כאשר יהיו מחופשים לדמויות מוכרות והכל ממיצג מרהיב של בלונים צבעוניים ומזמינים. 

גלילה לראש העמוד