שנת 2022 כבר כאן והגיע הזמן לתכנן את רשימת האירועים שלכם לקראת השנה החדשה והמרגשת. יחד נעבור על מספר טיפים ודגשים שיעזרו לכם להתארגן לקראת החגיגות ולהנות מאירוע מושלם וייחודי.

אירוע פרטי? יותר פשוט ממה שחשבתם
לאחרונה אפשר לראות יותר ויותר אנשים שמעדיפים לקיים את האירועים שלהם בחצרות הבתים, בגינות ובאזורים יותר פרטיים ומצומצמים. השכרת ציוד לאירועים דרך חברת סאונדשיין יכולה לעזור לכם לקיים את האירוע שלכם בצורה האידיאלית מבלי כל דאגה.
כאשר אתם מקיימים את האירוע שלכם בחצר הבית, העלות הנמוכה של האירוע לעומת אירוע בגן אירועים או באולם, עוזרת לכם להשקיע את הכסף שלכם בדברים החשובים באמת. זה מאוד פשוט להפוך את המקומות אשר אינם מותאמים לאירועים בזכות השכרת הציוד לאירועים של חברת סאונדשיין.
אצלנו תוכלו להשכיר שולחנות וכיסאות, אוהלים, מערכות הגברה והקרנה, פטריות חימום ותנורים, ועוד המון ציוד מגניב איתו תוכלו לשדרג את האירוע שלכם.

מה חשוב לדעת לפני שמשכירים ציוד
כשאתם מתכננים להשכיר ציוד לאירוע שלכם, זכרו שאתם יכולים להפוך את המתחם שלכם לכל דבר שתרצו.
דבר שני, כדאי תתכננו את האירוע שלכם עם מישהו שבאמת מבין בנושא.
אם לדוגמה האירוע שלכם מתקיים בחורף, כדי שתחשבו על פתרון נגד הגשם, ופתרון לחימום האורחים. בשביל הגשם תוכלו להשכיר אוהל שייתן לכם את פתרון הקירוי המושלם ויגן על האורחים שלכם מפני הגשם שבחוץ. האוהלים שלנו עשויים מהחומרים הכי טובים ובטיחותיים שקיימים בשוק. מבחינת חימום האורחים, תוכלו להשכיר פטריות חימום שהם הפתרון הכי טוב לחימום רחב. פטריות החימום פועלות על גז והן מחממות מרחב של כ15 מ"ר. בעזרת נותני השירות שלנו תוכלו להחליט על כמות של הציוד שתצטרכו, על גדלים, ואולי על תוספות נוספות.
אם זה אירוע עם הרבה אנשים, כנראה שתצטרכו גם להשכיר מערכת הגברה כדי להנות ממוזיקה טובה ומריקודים של כל האורחים – לא סתם סבא התאמן על צעדי הריקוד שלו במשך חודשיים.
לפני שאנחנו נגיע לבנות לכם את האוהל, נרצה לבדוק שהשטח אכן מתאים להקמה שלו. נרצה לראות שאין עצמים מסוכנים שיכולים להזיק לכם, שהוא נקי ובלי שיפועים חדים שיפריעו להקמת האוהל ויכולים לגרום לאי יציבות האוהל–דבר שיכול לגרום לסכנה לכם ולאורחים שלכם. חשוב לנו שכולם יהיו בטוחים וייהנו מכל רגע באירוע שלכם.

איך להפוך את מתחם האירוע לחגיגי?
שניה לפני שתזמינו את האורחים והכיבוד, כדאי שתחשבו על עיצוב האירוע. מה הויז'ן שלכן לאירוע? האם לאירוע יש נושא מסוים? או צבע דומיננטי? צבע יכול להוסיף המון לאווירה של האירוע – בחרו לעצמכם צבעים מובילים שישמשו לעיצוב המתחם. תוכלו לבחור את הצבעים במפות השולחנות, בפרחים שבאגרטלים, אפשר להוסיף בלונים, או נרות צבעוניים שיוסיפו למקום מראה ייחודי. בעזרת העיצוב המיוחד תוכלו להפוך כל אוהל פשוט למתחם מעוצב וחגיגי.
אם לדוגמה בחרתם לחגוג בר מצווה בסגנון טרופי, הצבעים הדומיננטיים יהיו גוונים של ירוק. והעיצוב, יכול להיות עלים, צמחי מונסטרה, במבוק או כל דבר שיעלה בדעתכם שיכול לשדרג את האווירה והעיצוב במקום. בנוסף, תוכלו להשכיר דוכני אוכל שונים ולעצב אותם לפי הנושא שנבחר. אם מזג האוויר יהיה גשום, הקול של הגשם על יריעות האוהל יוסיף וייתן אווירה של יערות טרופיים גשומים. זכרו שמכל סיטואציה ניתן להוציא את המיטב ולהנות מכל דבר שקורה לנו לקראת האירוע המרגש.

לכל בקשה ושאלה – אנחנו פה איתכם
אין ספק שהעובדים ונותני השירות של חברת סאונדשיין הם האנשים הכי מקצועיים שתפגשו. זה לא האירוע הראשון שאנחנו מפיקים, לכן אנחנו יודעים שהפקת אירוע יכול להיות מתסכל וקשה. במיוחד אם זה בימי החורף הקרים. תסמכו עלינו שאנחנו נעשה בשבילכם את העבודה הקשה ונרים לכם את אירוע השנה שאף אורח לא ישכח.
אנחנו כאן בשבילכם בכל בעיה או תקלה, אנחנו ננחה אתכם לשימוש הכי בטוח בכל המוצרים אותם תרצו להשכיר וכמובן נגיע לאירוע כדי להרכיב לכם את הציוד, ובסופו לפרק אותו ולקחת בחזרה.
נשמע פשוט למדי נכון? שוב כאב ראש מצדכם. המטרה שלנו היא לגרום לכם להנות ולהירגע באירוע המרגש שלכם, וכמובן לחגוג בנחת.

גלילה לראש העמוד