צילום אירועים מגנטים

מהרגע בו החלטתם על אירוע מתחיל שלב ההכנות האינטנסיבי במהלכו תרצו להתמקד על לוקיישן, לבחור תוכנית אמנותית, תפריט קולינארי משובח, להזמין אורחים וכמובן לדאוג לאטרקציות ושדרוגים ולא נשכח גם בגדים חגיגיים. איך תהפכו את האירוע שלכם להצלחה מסחררת ועל מה להקפיד לאורך הדרך? מספר טיפים להפקה מנצחת.

מקום מיוחד על המפה
הדבר הראשון החשוב הוא המיקום הגיאוגרפי של האירוע וכדאי שהוא ישקף את האווירה שברצונכם ליצוק פנימה. למשל, גן אירועים מול הים הפונה לנוף המסחרר של הים התיכון, הגלים השוצפים והשקיעות הרומנטיות. בדקו שהוא אכן מתאים למספר המשתתפים, האם הוא מציע קייטרינג איכותי וסעודה מרכזית בפנים יחד עם קבלת פנים או חופה בחוץ – כך שהנוף מתמזג עם הפנים בדרך אטרקטיבית ביותר. מומלץ להגיע לאירוע לדוגמא כדי לחוות את המקום ואת האופי ולתכנן עם צוות המקום מבעוד מועד את זרימת האירוע, היכן יתחיל והיכן יסתיים, דגשים חשובים, טכנולוגיית סאונד ואפקטים נבחרים של תאורה. מקום פוטוגני לצילום מגנטים ועוד הפתעות.

אטרקציה מובילה – סוד הקסם של המגנטים
יש הרבה סיבות לכך שאירוע מוצלח הוא אירוע בו יש צילומי מגנטים . אלה הפכו לתזכורת מוחשית ודקורטיבית לתלייה על הדלת הראשית או דלת המקרר גם לאחר האירוע. הצילום המידי משדרג את האירוע מכמה סיבות:
אינטראקציה עם המוזמנים – אפילו האורחים הביישנים והסגורים לא עומדים בפני המגנטים כאשר הצלם ניגש אליהם באדיבות עם חיוך על הפנים ומציע להם להנציח את הרגש המאושר. זה מתכון בטוח "לשבור את הקרח" ולהכניס את המוזמנים לאווירת המסיבה כך שגם יש להם משהו נהדר לחכות לו בהמשך האירוע.
מוכן תוך כדי האירוע – בניגוד לתמונות סטילס או ווידאו שעוברות אחר כך עיבוד טכני כאשר חומר הגלם נחתך או נערך בעריכה, הרי שמגנטים מוכנים כבר במהלך האירוע עצמו ומוצגים על גבי לוח ראשי. כל אורח מוזמן לזהות את עצמו ולאסוף את המזכרת ולהתרשם מהמגנט שלו ואפילו אם יש זמן וסוכם מראש עם המארחים – לנסות להצטלם שוב. אין צורך גם לחכות לסיום האירוע כדי לקבל מתנה ואפשר לאסוף את המגנט שהוא המתנה מתי שנוח, כבר במהלך האירוע.
חוויה מהנה – הצילום עצמו הוא חוויה כאשר כיום אפשר להעצים אותה באמצעות שימוש באביזרים שונים מכובעים מצחיקים ועד שימוש ברקע מתחלף כאשר כל אורח מייצר לעצמו את התפאורה ואת הפוזיציה המועדפת להשגת תוצאה מעניינת של מגנט ייחודי. עמדת המגנטים או הצלם שעובר בין האורחים הופכת להיות אטרקציה מרכזית בחגיגה.
בהתאמה אישית – אפשר לתאם מראש עם חברת המגנטים והצלם או הנציג שמגיעים מטעמה כיצד להתאים את המגנט באופן אישי לכל אורח או לאירוע עצמו. למשל, שבכל מגנט יחזור המיתוג המוביל של החברה במידה ומדובר באירוע עסקי או ברכה ושמות בני הזוג במידה ומדובר בחתונה, תאריך החגיגה ושם המזמין כמו בבר/בת מצווה ואפילו ברית. בנוסף, אפשר לבחור אזור ייעודי באולם על מנת לצלם עליו כדי שהרקע יהיה זהה עם האירוע והאווירה שברצונכם לשדר או לתת לכל אורח להצטלם במקום אחר, בין אם באופן יזום או ספונטאני. חברת מגנטים מובילה הממגנטת אירועים רבים תדע כבר לייעץ לכם ולחלוק מניסיונה בנוגע לדרכים הטובות ביותר לשלב את הצילום באירוע שלכם.

בחרו גן אירועים מול הים שייצר לכם רקע חלומי למגנטים כובשים ביופיים וליצירת, זיכרונות שילוו אתכם לכל החיים (וגם על המקרר כמזכרת חיה לחוויה).

גלילה לראש העמוד