בחירת אולם אירועים

 

אתם מתכננים את חתונת המאה, את בת או את בר המצווה של השכבה, ורוצים שכל תמונה ותמונה מהאירוע ייראו כמו מיליון דולר. איך תבטיחו שכך באמת יקרה, ושכל תמונה תצא פצצה?

הכלה לובשת לבן, החתן נראה נפלא בחליפה שלו והאורחים כולם חגיגיים, ופתאום, בחצי מהתמונות אי אפשר להשתמש, כי הרקע לא טוב או שרואים אנשי הפעלה, שרות או אחזקה בתוך הפריים.

הדברים האלה קורים לעיתים במקרים שבהם יש באולם מקומות 'מתים' או פינות לא מעוצבות ומקומות שלא שמו אליהם לב. מעצבי אירועים מובילים מבטיחים שלא יהיו מקומות כאלה, כך שצילום מכל זווית יבטיח תמונה מעולה.

קחו מעצב אירועים טוב

בחרו מעצב או מעצבת אירועים טובים, בעלי ניסיון באירוע מהסוג שאתם מתכננים.

יש לא מעט מפיקי ומעצבי אירועים טובים שיודעים לעצב אירועים עסקיים בצורה מעולה, אבל יהיו פחות טובים בחתונות למשל, או באירועים משפחתיים.

מהצד השני, יש מעצבי אירועים משפחתיים וחתונות, שלא יודעים לעבוד בסביבה עסקית מאופקת ומינימליסטית ולהעניק לה עיצוב מושך.

השתמשו בתאורת הצפה טובה ונכונה

אם סביבת האולם או גן האירועים לא מושלמת, האירו את הנקודות הנכונות והטובות בצורה ממוקדת, והחשיכו רקע לא טוב.

השתמשו בתאורת הצפה צבעונית כדי ליצור אווירה כללית בצילומים, לפי התקדמות האירוע והקצב שלו: תאורה עדינה ונייטרלית בקבלת הפנים, למשל, וצבעונית יותר בזמן הריקודים.

שימו לב לרקע הקרוב לנקודת עניין

כאשר אנחנו חושבים על החופה, אנחנו נוטים לחשוב רק על העיצוב שלה; כאשר אנחנו מסתכלים על הנואם, אנחנו נוטים לחשוב רק על הפודיום או לכל היותר על הרקע שמאחורי, ממש.

אבל מה קורה עם הרקע הרחב יותר? האם חשבתם על הרקע למדרגות לבמה, למשל, או החלק שאותו רואים מימין ומשמאל לחופה?

שימו לב לחלקים האלה, כיון שגם הם מצולמים, ולעיתים קרובות הם מצולמים לא מעט; בעיקר על ידי בני משפחה שעומדים מצידי החופה, למשל, או משתתפים באירועים עסקיים, שרוצים לצלם נואמים, משתתפים אחרים או קולגות.

הקדישו מחשבה מיוחדת גם לרקע המרוחק יותר של מקומות בהם אין התרחשויות מיוחדות

אזורים בהם קורים דברים הם אזורי קבלת הפנים, מקומות מהם נואמים או מדברים, שולחנות מיוחדים או אזורי ריקודים ופעילות אחרת. על הרקע של כל אלה דיברנו בסעיף הקודם.

מקומות אחרים, שנוטים לשכוח, הם שולחנות האורחים למשל, אבל גם סביבם יש התרחשות וגם שם ישנן הזדמנויות לצילום.

הקדישו תשומת לב לנעשה ברקע של המקומות האלה, במיוחד אם שם יש מקומות 'נסתרים' ולא רצויים, כגון מעבר לחדרי שירותים, יציאה למטבח או יציאת חרום וכו'.

הסתירו מעברים על ידי מחיצות מעוצבות, בלונים או סידורי פרחים, בהתאם לעניין.

דרך נוספת להסתיר נקודות מרוחקות היא באמצעות מסתורי בד כהה או וילונות.

לסיכום: כדי להבטיח צילומי אירועים טובים, הסתכלו על חלל האירוע כעל מכלול שלם, שכל חלקיו צריכים להיות מעוצבים ולכל הפחות מסודרים ונקיים.

גלילה לראש העמוד