הדלק של כל אירוע הן האטרקציות, שמשדרגות את האווירה במהלך החגיגה. פעילויות מדליקות לאורחים, מתנות בלתי נשכחות, הופעות חיות. נבחרת האטרקציות כוללת הנאות במגוון סגנונות וכל אחד יוכל לבחור את האטרקציה המועדפת עליו לפי אופי האירוע, התוכנית האמנותית והמסגרת התקציבית. אילו אטרקציות מככבות בסצנת האירועים וכיצד ניתן להעצים את ההנאה בכל גן אירועים באמצעותן? הסודות שמשמחים את האורחים.

אפקט הרושם הראשוני – נפלאות הכניסה


האטרקציה מתחילה כבר בכניסה לגן האירועים. אפשר להזמין נגני כינור, ליצור מעגלי מתופפים, קוסם או להטוטן שיפגינו בביצועים וילוו את המוזמנים בדרכם פנימה אל תוך המקום, מהחנייה ועד שלב קבלת הפנים. מדובר בהזדמנות נהדרת להרשים כבר על ההתחלה ולהצית את השמחה. ניתן להשתמש גם באטרקציות גסטרונומיות כמו מפל שוקולד, קרח יבש, בועות אכילות, עגלות מזון ודוכני ממתקים בעמדות בעיצובים בלתי שגרתיים לשלב הפתיחה ולהנעים כך את ההמתנה עד החופה או הטקס.

למגנט את האורחים


הדרך שלכם להנציח את האירוע ולגרום לכל אורח לזכור כמה הוא נהנה בחגיגה שלכם יחד עם רגעים מרגשים מתוך האירוע היא באמצעות עמדת מגנטים. היום מדובר בעמדות מתקדמות המאפשרות לבצע צילום עצמאי או מקצועי בהתאמה אישית יחד עם בחירת רקעים, כיתובים ואיורים שמשדרגים את הנראות של המגנט ועד הדפסה איכותית של מגנטים שלא דוהים או מתקלפים ויחזיקו עד המקרר או על הדלת למשך זמן רב. תמונות מגנטים מתאימות לכל סוגי האירועים מחתונות דרך בר/בת מצווה ועד בריתות, אירועים פרטיים ועסקיים כאחד.

מארקייד ועד מציאות מדומה


רוצים להרגיש ששיחקתם אותה בהפקת האירוע? שלבו אטרקציות ממוחשבות שמביאות את הטכנולוגיה לקדמת הבמה. קיימות עמדות משחק וסימולאטורים עם תסריטי מתח, הרפתקאות, שולחנות אלקטרוניים, משחקי מזל, הוקי ועוד. בעידן הדיגיטלי היה זה רק עניין של זמן עד שתיכנס לתמונה אפשרות למשחקים אתגריים דרך הנייד המזמינים את האורחים להתחרות זה בזו או להתחרות על פרס נכסף. כמו כן, עמדות של מציאות מדומה עם משקפיים, אוזניות ואביזרים נלווים להשלמת החוויה שעולה על כל דמיון. חוויות שמדמות טיסה, קפיצה ממגדל גבוה, ריחוף בעולמות אחרים, משחקי מציאות מדומה ועוד.

יוצרים סדנה


אם חשקה נפשכם ליצוק ערך מוסף לאירוע שלכם ולהעשיר אותו, אתם מוזמנים לשקול אטרקציה שהיא בעצם סדנה מיוחדת. כמו למשל, סדנת יצירה למבוגרים ולילדים כמו סדנת איפור וקעקועים או סדנה להכנת מזכרת מהאירוע. אפשרות נוספת היא לרקוח אירוע בטאץ' אמנותי עם אומנים שעורכים פעילות מיוחדת כמו מאיירים שיצרו קריקטורות משעשות של כל אורח, סדנת צמות, קריוקי, עמדת הכנת בלונים בצורות, שזירת פרחים וכדומה.

שואו שלא יישכח


אטרקציה בולטת יכולה להיות גם הופעה חיה של אומן אהוב, מצגת או קליפ שצולם מראש בכיכובם של בעלי השמחה והמארחים, הרקדה קצבית, מופע פלמנקו, מסיבת אוזניות, מסיבת צבע ועוד.


הקונספט קובע


בבחירת האטרקציות המתאימות לאירוע שלכם חשוב לחשוב קונספטואלית. הכוונה היא לבחור אטרקציה לפי קונספט. למשל, באירוע מיסטי עמדות עם מגלי עתידות ובאירוע בסגנון רטרו להקה שתשיר קאברים וכדומה. לאחר בחירת תמה לאירוע, ניתן לגייס את כל האטרקציות לנושא האירוע. לדוגמא – שהמגנט יהיה בהשראה נוסטלגית לאירוע נוסטלגי או לאירוע מהטבע הרקע של המגנט יתחבר לחיק הטבע או באירוע בהשראת לאס וגאס יהיו מכונות משחק נושאות פרסים וכדומה.

בכל מקרה, בגיבוש התמהיל לאירוע שימו דגש על חברות מקצועיות וספקים איכותיים שיעמדו בלוח הזמנים ויהיו קשובים לצרכים שלכם ביצירת חגיגה בסטנדרט הגבוה.

גלילה לראש העמוד